miercuri, 2 septembrie 2015

„Starters” - de Lissa Price

Am primit cartea ca și cadou de ziua mea. Am fost încântată deoarece doream de mult să o achiziționez. Am citit-o rapid , fiindcă se citește foarte ușor. Este interesantă și te ține cu sufletul la gură. Volumul doi mă așteaptă în librărie pentru că nu am pus mâna pe ea încă. Sper să o cumpăr cât de repede posibil.
Sunt prima care a citit-o din micuțul meu cerc de prieteni cititori . Le-am recomandat-o tuturor cu drag , dar nimeni nu s-a apucat încă de ea , chiar dacă majoritatea o au în bibliotecă.

După cum spune și doamna Kami Garcia ( autoarea seriei „Cronicile Castelelor” ) : Fanii seriei „Jocurile Foamei” vor îndrăgi acest roman. 

În carte este vorba despre o fată numită Callie și fratele ei . Aceștia sunt orfani , părinții lor fiind morți datorită războiului. Cei doi au fost vaccinați și au supraviețuit războiului. Locuiesc într-o clădire părăsită și se hrănesc cu ce apucă.
Întâmplarea se petrece în orașul Los Angeles. Dar nu orice Los Angeles. Un Los Angeles al viitorului.
Pentru a-și putea păstra fratele în viață , Callie apelează la Banca de Corpuri , un loc unde adolescenții își închiriază corpul persoanelor bătrâne și bogate , care își mai doresc o scurtă perioadă de tinerețe. Taote astea în schimbul unei sume generoase de bani , evident.
Între timp Caliie întâmpină o problemă. Neurochipul ei nu funcționează cum ar trebui , iar aceasta află lucruri pe care nu ar fi trebui să le știe  , cum ar fi planul diabolic al Băncii de Corpuri.

Acestei cărți îi ofer 3/5 steluțe.
Eu zic că ar trebui să o citiți  , ca să nu pierdeți nimic.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu