marți, 1 septembrie 2015

„Cioburi de stele” - de Amie Kaufman & Megan Spooner

Mi-am cumpărat cartea asta în săptămâna când a apărut tradusă la editura TREI . Am început să o citesc după 10 minute după ce am scos-o din cutie.
Ajunsesem pe la jumătatea cărții când am început să mă plictisesc. Nu știu , pur și simplu o citeam cu silă.
Fiindcă nu suport să rămân blocată pe o carte mai mult de o săptămână , am lăsat-o și m-am apucat de altceva ( nu mai știu exact ce carte ) . Am mai citit câteva cărți după ea.
După asta , într-o zi mi-am spus că trebuie să ocitesc , fiindcă auzisem doar lucruri grozave despre ea. Prietena mea îmi spusese că trebuie să o citescă deoarece este o carte grozavă , așa că am scos-o din dulap și am început să citesc.

Nu știu ce se întâmplase cu gusturile mele de cititor , dar îmi plăcea cartea și o citeam cu o poftă inimaginabilă.

În principiu , v-o recomand . Încă am niște PostIt-uri lipite pe unele pagini . Le pusesem acolo fiindcă erau niște citate geniale scrise .

Primul lucru pe care trebuie să îl știți despre această recenzie este că este SPOILER-FREE.

În carte este vorba despre Icarus , o navă spațială uriașă care călătorește prin hiperspațiu cu o viteză superluminică . Când aceasta explodează , Lilac LaRoux și Tarver Merendsen ajung pe o planetă pustie , fiind singurii supraviețuitori. Acolo găsesc o formă ciudată de viață ( ”ființele șoptitoare” ) . Totul se schimbă când Lilac și Tarver dezleagă misterul ”ființelor șoptitoare” și află că pot fi salvați. Problema este că aceștia nu vor mai fi niciodată aceiași tineri care au pășit odată pe acea planetă pustie.

Acestei cărți îi ofer 4/5 steluțe.
Merită citită. :)

2 comentarii:

  1. Se mai întâmplă să nu ne prindă unele cărți din prima :D Mă bucur că în cele din urmă te-a încântat ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După ce am citi-o a devenit una dintre cărțile mele preferate. :)

      Ștergere