duminică, 8 mai 2016

”Fangirl” - de Rainbow Rowell

”Fangirl” este prima carte scrisă de Rainbow Rowell pe care am citit-o , și vreau să mărturisesc că am fost lăsată plăcut impresionată de stilul acestei autoare. Eu , personal , nu prea citesc cărți in stilul Romance sau Contemporary , pentru că nu este stilul meu , dar acest roman mi-a plăcut chiar mult și cu siguranță mă voi reîntoarce la această autoare.

În această carte este vorba despre Cath , o tânără care se îndrăgostește , își pierde sora , apoi o primește înapoi , îi duce grija tatălui , și mai are de scris și un Fanfiction. Cath este autoarea cărții Fanfiction Carry On , un Fanfiction destul de popular în fandom-ul Simon Snow (Nu vreau să vă dau spoiler , dar Simon Snow este Harry Potter ) . Ea se îndrăgostește de cel mai bun prieten al colegei ei de cameră din colegiu , un băiat foarte diferit de ea. Sora ei geamănă trăiește viața din plin , iar asta o face pe Cath să se îngrijoreze în privința ei. Tatăl său are niște probleme psihice datorită mamei lor , care i-a părăsit .
Acest roman urmărește viața tinerei pe o perioadă de câțiva ani , în care ea înfruntă probleme minore , și  majore.


”Fangirl” nu a fost tradusă încă în limba română , însă sunt siggură că va fi în curând . Cartea este publicată în limba engleză la editura MACMILLAN . O puteți găsi și în România la majoritatea librăriilor și librăriilor online care vând cărți în limba engleză
, la prețul de aproximativ 35-45 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu